tisdag 4 mars 2008

Nu är det avgjort

Precis som jag misstänkte ville Villervalla inte att jag skulle använda namnet Villevalle då det är så likt deras namn.

Bättre sätt än att betala 1300 kr till PRV finns det att använda sina pengar ;) Jag har iaf blivit en erfarenhet rikare.

Framtiden får utvisa om jag dessutom ska ändra namn på mina namnlappar, men eftersom jag inte säljer till mer än vänner och bekanta känns det inte som om jag skulle behöva göra det.

Hanna på Villervalla var iaf väldigt snäll och trevlig. Ska höra en extra gång med henne, vill inte komma på kant med någon.

3 kommentarer:

Sarah sa...

Trist att det inte gick igenom. Men men som du skriver, en erfarenhet rikare. Hoppas det känns ok ändå

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Jag har också råkat ut för det en gång...svider...man är ju inte gjord av pengar. Men det fanns ett liknande namn tyvärr och de var sååå snorkiga mot mig. I alla fall ägarinnan till den affär som det gällde.
Hörde inte av sig utan jag fick ringa ,bara för att bli avsnäst...FY!
Du kan kolla både Bolagsverket och lite på Prv genom att ringa dit.Allt svarar det inte på men man kan luska lite./Karolina

Carolina sa...

Sarah
Jag har börjat komma över det nu...

Karolina
Så tråkigt när folk beter sig så...