torsdag 6 mars 2008

Hur gör ni?

Vad hade bloggvärlden varit utan Google Reader? Jag har lagt till alla enligt mig intressanta bloggar på mitt konto på Google Reader. Man använder samma inloggning/konto som man har på Blogger. Jag behöver inte vara inloggad på en viss dator för att följa mina "feeds" utan kan logga in var jag än befinner mig, perfekt! Har ni ingen hjälp att följa andra bloggar rekommenderar jag er varmt att skaffa något, det spar ofantligt mycket tid, man läser ju bara det som är nytt på det här sättet.

Hur gör ni för att följa alla bloggar?

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag använder också google reader. Det skulle gå åt alldeles för mycket tid om man skulle gå in och kolla på 80 bloggar ;-)

Sarah sa...

Hmm som inte helt obekant är jag ett litet datapucko. Så jag går igenom mina länkar dagligen "för hand" och tja sen klickar jag rundor på lite andra då och då :)