tisdag 4 mars 2008

Hemlispaket

Såhär fin är E i sin nya tunika! Den är helt otroligt fin, mjuk och skön och bara alldeles bedårande ;)

Ska se om jag lyckas beskriva paketet nu då!
Det innehöll fler pysslade projekt; en badkappa i underbart mönstrad frotté och en stickad tunika till E, en litan söt robot"väska" till P och en necessär till mig samt en bodyförlängare. Det fanns också ett underbart vävt bomullstyg i gult med vita blommor och ett collegetyg i lite ljusare gul. Dessutom var där med två restbitar av frottétyget att förlänga ärmarna i badkappan med, fast jag tror att jag tillverkar en söt hjälmmössa till E istället ;). Utöver alla dessa fina saker var där ett mörkt choklad med smak av pistage! Ja just det där var ju tillbehör i form av snedslå och dragkedja också ;)

Jag gillade verkligen detta paket och får nu dessutom superångest för det jag själv ska skicka iväg ;)

Jag gissar att det är Klockarbarn som skickat!

13 kommentarer:

Botilda sa...

Vilket paket! Jösses Amalia, vilket paket. Så fantastiskt fina saker. Du måste blivit hur glad som helst. Jag tror att du gissar rätt på avsändare.

LinSar sa...

Kanonh paket!Ja du måste verkligen va glad för det:-)Jättehärliga saker

Carolina sa...

Ja paketet är verkligen jättefint! Jag är så glad :)

Anonym sa...

Wow, tunikan ser ju ut att passa perfekt. Vad roligt. Badrocken är lite att växa i istället. Så kul att höra att du blev glad. Och visst gissar du rätt, inte så svårt med tanke på tunikan antar jag..../Klockarbarn

Anonym sa...

Förresten, tunikan är bomullsgarn och kan tvättas i 60 grader. Kanske till och med BÖR tvättas i 60 grader för tvättäkthetens skull.
/Klockis

Carolina sa...

Aaah vad bra att du skrev tvättråd, funderade just på det.

Och än en gång, tack!

Jenny sa...

Vilken söt tjej i en så fin tunika. Och badrocken är ju lika fin. Underbart hemlispaket.

Jes sa...

Vilket underbart paket, va många fina sydda och stickade saker. Jag skulle oxåå blivigt överlycklig, bra jobbat klockarbarn.

Carolina sa...

Tack Jenny!
Idag har jag fått så många kommentarer om tunikan, det är verkligen jättekul.

Anonym sa...

Jag måste bara säga att din tös är så himla söt i tunikan. Den passar henne verkligen i färger och form. Det är så kul att se. Sen är hon lika söt utan tunika också - sött barn.
/Klockarbarn

Carolina sa...

Tack Klockis!
Jag har satt saxen i det gula tyget nu ;)

Thea sa...

Ojojoj, det var en helt underbar hemlis!! Så kul!

Carolina sa...

Ja jag blev riktigt glad;)