lördag 2 februari 2008

Syskonkärlek


13 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Carolina, jag skäms. jag har inte postat ditt kuvert än. Har i alla fall frankerat det. Det kommer jag lovar.

Carolina sa...

Helt OK!
Jag kommer inte sätta mig och sticka med detsamma ändå ;)

Mimmi sa...

Så härligt det ser ut med semester och värme. Själv får jag längta till den svenska sommaren istället.

P.S G har blivit mycket bättre på att somna - tack för inspirationen till att ha tålamod. I lördags kväll ssomnade han tom helt själv, efter jag ha tröttnat på att sitta bredvid honom till han somnade. :-D

Jes sa...

Vilken underbar semester ni har haft, underbara bilder på eran familj :) Välkommen hem till slaskiga sverige!!!

Carolina sa...

Kul Mimmi
Vi har det inte lika lätt nu efter semestern ;(

Jes
Tack! Vi bor dock så långt söderut att det inte varit slask, bara blåst och regn

Sarah sa...

De är så söta!

Du hur har du gjort för att instalera den lilla räknaren? *pekar till höger*

Carolina sa...

Sarah, kort svar, hör av dig igen om du behöver ytterligare förklaring ;)
Jag gick in på susnet skapade ett konto. Därifrån kopierar man en massa kod in på bloggen. Den första koden la jag längst ned på huvudsidan. De andra koderna klistrade jag in i ett nytt "sidelement"

Sarah sa...

oh shit det klarar nog inte jag men tack ändå :)

Mimmi sa...

Jag fortsätter på frågan om räknaren - hur gör du för att få de olika räknarna på flera rader i sidelementet. Mina kommer direkt efter varandra.

Carolina sa...

OK Sarah, det accepterar jag inte. Vill du ha en räknare ska jag hjälpa dig ;) Men jag ringer nog och förklarar det är lite svårt att skriva (iaf för mig ;))

Mimmi
Det sidelementet jag valde att skapa heter "Text" och då fick man upp en ruta som såg ut ungefär som en vanlig inläggsruta. En ruta där man skrev rubrik och en ruta där man kunde skriva text. Här skrev jag den text som skulle synas framför räknesiffran sen klistrade jag in all koden och slog "enter". Därefter skrev jag nästa rads text och klistrade in den koden. Man behöver alltså inte gå in i det läget som heter redigera HTML för då blir det inte rätt! Jag provade ;(

Mimmi sa...

Skall testa detta. Tack så hemskt mycket för hjälpen!!!!!!

Mimmi sa...

Jag spammar lite hos dig ;-)
Ditt råd funka och jag har bytt kategori på sidelementet till text. Än en gång TACK!

Carolina sa...

Kul att det funkade Mimmi :)