måndag 11 februari 2008

Första beställningen!

Jättekul ;) I lördags fick jag första "riktiga" beställningen på kläder. Det jag gjort tidigare har antingen sytts till egna barn, som present eller sålts efter det att jag frågat om jag får sy kläder till den och den.
Det är en god vän som beställt ett set till sin dotter; klänning, tights och body. Så nu har jag fått anledning att beställa lite nya tyger ;-)
Anledningen till att det inte är någon som beställt btidigare tror jag är att jag själv inte varit riktigt säker på att jag ville ta emot beställningar. Men det här känns riktigt kul!

5 kommentarer:

Sarah sa...

Vad roligt :)

Mimmi sa...

Grattis!

Carolina sa...

Tackar ;)
Ja det är verkligen roligt, huvudet går för fullt även om det är en ganska "enkel" beställning. Vi har redan kommit överens om mönster, färger, tyg och applikation för klänningen. Tightsen är lite värre där har jag egentligen inget mönster, men tror att det finns i meedoms bok så det blir väl till att köpa den :)

Jes sa...

va roligt :) men vist känns det lite pirrigt, tycker fortfarande att det är lite skräk blandad förtjusning varje gång jag får en försäljning.

Carolina sa...

Visst är det så Jes! Jag är mest rädd för att grejerna inte ska hålla den höga kvalitet jag vill.