fredag 15 juni 2007

Det funkar!

Under en ganska lång period egentligen ända sedan våren 2004 har vi haft problem med vår internetuppkoppling. Jag har länge trott att felet legat hos Telia. För någon vecka sedan tröttnade jag på att det inte gick att besöka vissa internetsidor utan att vår internetuppkoppling totalt tvärdog. Jag ringde Telia support och fick sitta i kö i närmare 30 minuter, sedan hjälpte de mig i ca 10 och därefter kunde det konstateras att det inte var fel på internetuppkopplingen. Felet låg i vår router. Routern var ganska gammal, men vi köpte till en trådlös accesspunkt för drygt ett år sedan och trodde då att det skulle funka, det vi inte visste då var att det var fel på routern redan då. Nu har den nya routern med trådlös accesspunkt anlänt och vi kan surfa obehindrat. Så underbart skönt att kunna göra allt. Så Familjeliv och Aff 'Here I come'.

Nej, nu kan jag inte sitta här längre har massor med planer om vad jag ska sy ikväll. En liten omlottröja till en kollega ska bli klar och så ska jag börja på ett blöjfodral tänkte jag.

3 kommentarer:

Thea sa...

Hej! *stolt* Vad kul att du länkade till mitt blöjfodral :-)

Carolina sa...

Klart jag gjorde det är ju så fint. Mitt blev lite skevt och konstigt, slarvade en del med att nåla och så har jag inte lärt mig att sy hörn på overlocken än.

Thea sa...

Jag gjorde nog mitt helt på vanliga symaskinen om jag minns rätt.

Så att du också vågat dig ut på Familjelivs sytråd!