måndag 30 april 2007

Valborg

Har tyckt att dagen varit jättebra hittills och har varit lite småtrött efter en lång promenad på Söderåsen igår. Det där med att vi själva inte bjudit hem något folk eller att vi inte varit bjudna någonstans har känts väldigt bra. Ända tills nu när festerna börjar komma igång överallt. Varför har inte vi latmaskar tagit oss i kragen och fixat något? Skärpning från min sida, får bli bättre till nästa gång. Så typiskt mig...

Vi ska iaf gå och titta på elden och förhoppningsvis mingla med lite folk där.

Go sista april på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

här kommer svaret på din fråga
;-)

för att man har ett alarm som är inställt på "veckoväckning" alltså måndag-fredag. och sen glömmer man att det är ledig dag en tisdag.
Jobbade ju igår så det var väl inte så konstigt.

Anonym sa...

sån är jag med! alltså, jag längtar efter party när partyn är men innan när det ska fixas och donas står jag gänra över.. ;-)