tisdag 24 april 2007

Tyger

Inte lätt det här med tyger. Var inom min klädaffär idag och frågade designern där om hon hade koll på någon bra leverantör av trikåtyger. Och jo hennes egen leverantör kunde hon inte rekommendera då de bara tar emot större beställningar och då endast från företag. Däremot rekommenderade hon en butik som ligger i Söderköping, där för övrigt deras andra affär ligger. Butiken heter Jofotex och har tydligen i princip allt, men de säljer inte över internet TYPISKT! Och vi som dessutom var i närheten för några veckor sedan, ÄNNU MER TYPISKT!

Mao jag får fortsätta att leta och hoppas på att jag hittar något bra ställe att köpa ifrån. Ska prova e-slöjd idag igen, det funkade inte igår, men det var kanske bara en tillfällig dipp.

Om jag får tag på tyg kommer alla snygga alster att presenteras här på bloggen såklart ;)

1 kommentar:

Botilda sa...

Hos mig fungerar e-slöjds webbplats när jag provade i dag (26 april) - hoppas det funkar hos dig också.