torsdag 30 november 2006

Var tar tiden vägen?

Känns som om jag inte hinner någonting. Jobbar hela tiden...

Har faktiskt hunnit med att dra igång en tvättmaskin ikväll, men vattna blommorna har jag inte hunnit än, det skulle varit gjort i söndags!!!

Kunde inte låta bli att fråga på dagis om T verkligen inte fått mellis oc hså var det ju självfallet inte. Fröknarna såg inte så allvarligt på slagsmålet heller. De hade varit oense om vem som lekte med en leksak och buffat på varandra lite.

Idag berättade P att han pussat på en tjej på dagis. Jag frågade om det smakade gott och jo det hade det ju gjort. Så nu betecknas denna tjej som flickvän och forna favorittjejen är "bara" kompis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att det var bra att du frågade på "dagis" och kollade hur det låg till!
Barn säger många saker som inte alltid är rätt, och jag antar att personalen berättar om det varit något allvarligt!
Ha en härlig dag...nu är det helg!!

Millan sa...

Vad skönt att det inte stämde det där med melliset!

Mysigt med en liten flickvän också. ;D

Anonym sa...

Vad bra att du frågade och skönt att även T fått mellis. Vilka historier det kan komma. Ibland tror jag att våra små är rena mytomaner *skrattar*

Flickvän! Det du.

Kram coh ha en go helg.

Sarah sa...

Mmmm var tar tiden vägen? Generellt sett fattar jag inte det. Ikväll sniglar det sig dock fram .B kör lastbil och jag hatar att vara ensam sent på kvällarna. Vill bara han ska komma hem NUUU!

SÖtt med "flickvännen" :-)