söndag 12 november 2006

Källaren

Idag får man nog säga att vi har blivit färdiga med det lilla projektet i källaren. Idag kom hyllorna på plats och vi har börjat att fylla dem.


P och jag var på vägen hem efter Knytte inom "Fingrar kan" en mässa här i Höganäs som samlar en massa utställare som har gjort alla olika saker med sin fingrar, dvs en hantverksmässa. Där fick jag massor med inspiration om vad jag kan pyssla med. Med hem följde en stor påse med spillbitar av skinn och genast var jag tvungen att titta igenom mina grejor för att göra samearmband. Jag blev så inspirerad att jag avslutade ett armband som var påbörjat för flera år sedan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jättefint armband. SÅdana kan min bror göra. han är duktig på det. Du med ser jag.
roligt att börja plocka upp saker. Blir snyggt.
kram

Carolina sa...

Tack Johanna!
Och visst är det kul att ta upp saker igen som egat i malpåse ett tag.
Har vissa funderingar på att ta över fotoförstoringsutrustning från en kollega som ska göra sig av med den. Får se hur det blir...

Anonym sa...

Supersnyggt jue! vad tar du för ett sånt? Gör du halsband också?
:-)

Carolina sa...

Sarah!
Kan vi inte försöka ha en kväll när vi gör såna tillsammans istället? Det är inte svårt när man har materialet och vet hur man ska göra.

Anonym sa...

JO! Gärna :-)