torsdag 23 augusti 2007

Är det verkligen så?

Har precis kommit hem från barnmorskan, där vi var hela familjen för att göra sammanfattningen inför förlossningen.

Jag kan liksom inte riktigt fatta att det bara är drygt en månad kvar... Hon skulle ju idag skriva ner våra tankar inför förlossningen, hmm ska det verkligen komma ut ett litet barn till? Hon började fråga om hur vi har löst det med barnpassning, om vi gjort myshörna för amning etc etc.

Det kanske börjar bli dags att iaf plocka fram babyskydd och tvätta lite kläder. Kanske även ska passa på att köpa blöjor och andra saker när Konsum lägger ner nu i september.

3 kommentarer:

Ewa sa...

tiden går snabbt, helt plöstligt sitter man där med en 2 åring och en stora syskon.........och undrar vart tiden tog vägen.....

Fram med bebis sakerna nu det är ju så mysigt..

Kram, Det var kul att träffas Hos Maxe

Sarah sa...

Skönt det går fort. Ja tyckte det fick olidligt långsamt. Myshörna för amningen? Det var ambitiösa tankar. Jag var mer sån: vi ammar typ var som helst när det behövs ;)

Carolina sa...

Ewa
Får väl göra det plocka fram lite bebisgrejer och njuta medan lugn är ;)
Fast jag räknar ju kallt med att även denna lilla krabat tänker dröja kvar i magen ett tag så jag har ju nnåågon vecka när jag går hemma innan bf.