onsdag 29 augusti 2007

Ångest igen!

Idag gick jag iväg för att få en skymt av Janome 1000 CP. Kände att det var dags att bestämma vad jag ska ha. Men givetvis hade de inte maskinen inne så att jag kunde provsy och titta. Imorgon kommer förhoppningsvis den 5-trådiga Huskylocken in till den andra symaskinsbutiken och då har jag blivit lovad att få prova.
Måste ju bestämma mig för om jag ska ha två eller tre maskiner därhemma. Det är ett otroligt svårt val och jag måste bestämma mig innan fredag för sen ändrar de antagligen priset på Janomen! Tycker inte om det här...
Återkommer med rapport imorgon efter det att jag provat den 5-trådiga.

Peppa mig gärna åt ena eller andra hållet ;)

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jag kan inget om symaskiner så kan inte råda där. Men du är en klok människa så hur du än väljer blir det nog bra. Ett djupt andetag och ta det val du vill - det blir bra hur du än gör tror jag :)

Carolina sa...

Tack Sarah!
Tror att morgondagen får utvisa... Känner mig helt nollställd.