söndag 28 januari 2007

Inställt på dagis


Den månatliga utflykten med dagis blev i fredags inställd pga halka. De ouppmärksamma föräldrarna hade redan i torsdagsmorse missat att det stod ett stort X över aktiviteten och inställt pga halka. Glad i hågen gjorde jag pannkakor på kvällen och packade en fin liten ryggsäck till P. Han glad över att få åka på utflykt med dagis. Först när jag hämtar honom på fredageftermiddagen inser jag att de inte varit iväg. Jag frågar P var han vill att vi ska äta pic-nicen och han tycker att det skulle vara mysigt att äta den på ovanvåningen i lekrummet. Sagt och gjort, det blev mysigt och uppskattat det också!

4 kommentarer:

Millan sa...

Lät mysigt med en sån picknick med! :)

Anonym sa...

Shit, sånna missar får jag så dåligt samvete för. Men mysigt med innepickenic!

Anonym sa...

vår kompis M tog sin mamma på en inflykt. Det var för dåligt väder för en utflykt

Anonym sa...

Var man äter matsäcken har nog ingen betydelse...vi har fikat på golvet på dagis om det har varit dåligt väder!

Kul att det gick att kommentera här igen...gick inte igår!

ha en bra dag, kram