fredag 5 januari 2007

Här kommer rätt svar!

1. Jag har blivit väckt av en elefant i en nationalpark i Afrika. Ja, det har inträffat jag var inte speciellt kaxig när elefanten stod och tittade in på mig genom myggnätet i toppen på tältet.

2. Jag har badat naken i Storjön (mitt i Östersund) under Storsjöyran. Ja, detta har också inträffat, dessutom tillsammans med en helt okänd man... (Var inte helt nykter ;))

3. Jag har haft djupa samtal med Tomas DiLeva. Ja, detta har också hänt mer än en gång innan hans konserter i Luleå. Fick dessutom ha med mig kameran så det var jättekul.

4. Jag har hoppat mellan "hornen" på Svolveargeita på Lofoten. Nej, detta hade varit teoretiskt möjligt då jag faktiskt bodde på Lofoten bara ett stenkast från Svolveargeita, men det blev aldrig av. Jag hade dock gärna gjort det.

5. Jag har bott i tält utanför Abisko när det var minus 42 grader utanför tältet. Ja, detta har också inträffat och dessutom var jag tvungen att gå ut och kissa i minus 38! Det gick snabbt kan jag meddela :-).


Det här tyckte jag var en alldeles otroligt rolig bloggutmaning. Kanske inte just det att få skriva om egna knäppa saker utan att få läsa om alla andras. Ska försöka fundera ut någon ny rolig grej att skicka vidare...

Inga kommentarer: