måndag 17 september 2007

Stolt storebror

4 kommentarer:

Sarah sa...

Söta syskon :)

Anonym sa...

Underbar komposition. Gillar hur man använder 3:e dels regeln. Hade kanske tagit bort klövertyget bakom som något drar ner betyget.

... och så kan vi snacka om glädje i storebrors ögon!

Jes sa...

Vilket härlig syskon bild :)
Han ser jätte stolt ut.

Millan sa...

Men grattis!!!! En sån underbar bild på en stoltaste storebror och sötaste liten syster!

En sån liten filur, förstår att kläder känns stora. :) Tänk att min yngsta bara vägde 2860 när hon föddes, och det var smått kan du tro. Eftersom storebror hennes vägde en bit över fyra kilo när han föddes hade jag inte direkt laddat med kläder i stl 44 hemma... ;)

Ha det så himla bebismysigt nu! Det är tur att ni bor för långt bort, annars hade jag snott till mig en stund med lilltjejen i famnen bara för att få känna på den varma och lätta tyngden. Men jag blir alldeles för bebistokig för att göra sånt, och nu räcker det för mig, så jag får nöja mig med att kika på bilderna. ;)

Grattiskram!!