tisdag 22 april 2008

Inget ont som inte har något gott med sig!



Blev så inspirerad av Millan häromdagen att jag bara var tvungen att testa. Imorgon är det matsäcksdag på Ps dagis (de har det varje onsdag). Han brukar alltid vilja ha pannkakor så nästan varenda tisdagkväll står jag och steker pannkakor. Oftast brukar jag vara lite stressad över det och vill att det ska gå så fort som möjligt så att jag hinner sy eller pyssla lite också ;)
Men ikväll har jag ingen möjlighet att komma in i syrummet då M har lagt nytt golv utanför! Golvet är gångbart först imorgon... De översta pannkakorna är hästar de undre hjärtan och så blev det även fötter, men de fastnade inte på bild. P vet inget om detta så det ska bli en kul överraskning imorgon när han plockar upp sin matsäck.

6 kommentarer:

OttoPippi sa...

Ha, ha, hi, hi....Vad gulligt!!! Vilken underbar idé!!! Och vad överraskad han kommer att bli i morgon :-) :-). Du kan väl meddela oss om vad han sa bnär han kom hem ? :-)

Jes sa...

Vilken kul ide´:)Synd att du inte kan va på plats & se hans min när han öppnar & ser dem.

Carolina sa...

Kul var att denna gång badhan om pannkakor utan sylt. Han frågade en extra gång imorse om där var någon sylt -Nä svarade mamman ;)
Jag återkommer med rapport om reaktionen.

Anonym sa...

men åååh hoppas att du rapporterar vad han sa om detta. Vilka roliga, han blir nog både överraskad och skrattig.
kram

MADELEINE sa...

En till barnklädesgalning ;-) Kul..!!

Har precis startat en tävling på min blogg, kika in och var me och tävla.

www.muppsan.com

Anonym sa...

Vilka fina pannkakor, vilket jobb att göra dem! De smakar nog extra gott.