onsdag 16 maj 2007

Vad tiden går!

Var runt på min vanliga bloggrunda och insåg snabbt att det var ett tag sedan jag hann med det. Vart tar tiden vägen?

Fast egentligen vet jag väl i måndags var jag på ett alldeles underbart föräldramöte med de nya "fröknarna" som P ska få till hösten. Han ska börja i Kullabarnen, en utegrupp som tillbringar större delen av tiden utomhus med två helt fantastiska fröknar. Även jag ser fram emot den här tiden när han ska få börja där. Så kul!

Igår var inte M hemma och jag var supertrött. Orkade faktiskt ens en gång inte öppna datorn, prioriterade lite sömnad istället. Resultatet presenteras snart här.

Idag har jag varit på styrelsemöte, men orkade trots allt öppna datorn när jag kom hem då jag vet att jag är ledig imorgon och får sovmorgon går det bra.

Inga kommentarer: