söndag 10 december 2006

Nu har det hänt!

Det som inte fick inträffa är nu ett faktum. Till min fasa upptäckte jag i fredagskväll att "Fransk nougat" är bortplockad ur sortimentet i Aladdin (chokladasken). Jag stod och letade och letade bland bilderna och tänkte att de har säkert bara ändrat utseende på den så att jag inte känner igen den, men nej, den fanns inte där!

Jag hörde mig för bland kollegorna och många var lika förvånade som jag.

Så nu tänker jag börja mail-bomba Kraft Foods för att åter få bättring i sortimentet i asken eller iaf en mycket bra förklaring till varför den inte är kvar :-(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var det värsta...upp till kamp, den biten som är såå god!

Anonym sa...

NEJ!
Jag brister nästan ut i gråt, inte fransk nougat!!! HUR kan dom?????

Carolina sa...

Ååhh vad skönt att jag inte är ensam.

Anonym sa...

Här är en till som vill ha tillbaka Fransk NOugat!!!!!!!!