söndag 14 maj 2006

Idag kom den på plats

Nästan i alla fall. Torktumlaren. Känner mig så vuxen och miljöomedveten när jag nu till slut har skaffat mig en torktumlare. Är det några vuxenpoäng förknippade med en torktumlare? En sak som är säker är iaf att den drar energi för att torka tvätten

När vi väl satt den på plats läste jag i bruksanvisningen att service-teamet skulle installera den om den skulle stå ovanpå tvättmaskinen som den gör nu. Det sa de inget om när jag köpte den ;) Får ringa imorgon och fråga vad vi ska göra, nu kan vi ju inte använda tvättmaskinen heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du det finns en himla massa som man gör som är miljöovänligt tänker jag då. Så klart man kan dra ner på det men inom vanliga gränser kanske? Tumla du på med gott samvete. Det blir ändå mest lakan, handdukar och sånt som tumlas och det tvättar man inte lika ofta som vanliga kläder. Inte vi iaf :)