måndag 3 november 2008

Möss-swap



Idag damp där ner ett paket! Det var mösswapen som kom redan nu. Jag bara log när jag läste på baksidan vem som skickat brevet, Klockis, igen!

Paketet innehöll en av hennes fina mössor, fyra stycken ägg, knappar, band med texten "Knitted by Mom", ett underbart förkläde och rättvisemärkt choklad.

Vi är jättenöjda! Äggen har redan lekts med en hel del och chökladen får följa med till Kolmården imorgon. Tack!

Här och här kan ni se vad Klockarbarn skickat till mig tidigare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att mössan passar lilltjejen. Annars är jag inte sen med att byta ut den till nån annan.
/klockarbarn

Botilda sa...

Lyllos! Klockis gör så fina paket. Min Sprallin har en liknande mössa från henne som hon bara älskar. Hon har velat använda den sen vi kom hem från landet i somras...