måndag 22 september 2008

Lite vad som händer


Två kvällar i rad har jag pysslat med det här. Städskåpet fick ju flytta till en ny lokalisering och bakom såg det inte så trevligt ut... Jag gick till färgaffären med en avriven bit tapet samt det färgprov vi utgått från (dock inget med NCS-nr) tyvärr var det inte det enklaste att hitta rätt färg ;o Nu när jag målat två gånger ser vi att det inte är 100 % rätt, det blir till att måla hela ytan ut till kanterna.
Ikväll har jag också hunnit med att munhuggas med utbildningsnämndens ordförande i vårt förtroenderåd. Vi är inte riktigt överens kan man säga ;) Efter mötet fick jag iaf en klapp på axeln och han tackade för mina synpunkter!
Och så måste jag ju bara nämna att jag fick SMS idag om att sofforna till vardagsrummet är på väg. Så när de är på plats lovar jag att publicera bilder på hur fint det blev :)

Inga kommentarer: