måndag 2 juni 2008

Utmanad

3 namn jag går under:
Carolina, mamma och Villevalle

3 saker som skrämmer mig:
Miljösituationen, att åka bil och skräckfilmer (jag vet jag är lättpåverkad)

3 saker som jag har på mig:
Skjorts, t-shirt och trosor

3 sanningar om mig:
Jag är vansinnigt avundsjuk på allt och alla (fast det börjar bli bättre), jag är superdålig på att höra av mig till vänner och så är jag extremt duktig på att prioritera sånt som är roligt (såsom att sy ;))

3 saker jag verkligen vill ha:
Mer tid att sy, en frisk familj och ett färdigrenoverat hus ;)

3 kreativa pysslare som jag skickar detta vidare till:
Tror att de flesta i min blogglista haft utmaningen, så finns det någon annan som känner sig manad så hoppa på!

3 kommentarer:

Daddis sa...

Vad går denna utmaningen ut på? Låter kul!
Nu är förresten kanintyget på plats! Tack för att du ordnade sambeställning för oss i Skåne och för att du stod ut med mina tjatiga mail ;-)

florin design sa...

Jag borde kanske ta och svara på dessa frågor eftersom jag vet att flera utmanat mig...

Miljösituationen skrämmer mig oxå...

Anonym sa...

Hoppas du får en underbar dag! ;)