torsdag 13 december 2007

Hemlispaketet


Här är en bild på mitt hemlispaket. Jag gnuggar fortfarande geniknölarna för att kunna lista ut vem som skickat det. Helt otroligt är iaf att den som skickat det lyckats hitta en trädgårdsbok som jag inte redan har ;) Bravo! Paketet innehöll dessutom två fina jerseytyger, lite brun muddväv, en supersöt mössa/huva till P en söt liten ödla att använda som nåldyna (kanske blir den leksak, för den var så fin ;)) och ett stort paket mörk choklad.
Tack min hemliga vän, jag återkommer när jag listat ut vem du är :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du gillade paketet och att du inte hade boken, har haft verklig ångest inför att skicka det. Så nu får du ta och visa att du har gröna fingrar och plantera löken som var med ;)

Hoppas att mössan passar P!

Anonym sa...

Så fint paket. Samstämmiga färger på hela hemlisen! kul!

Anonym sa...

Jag tror att jag vet vem det är. Fina tyger!

Jes sa...

vilket fintpakat du fått, kanon fina grejor.