torsdag 17 augusti 2006

Bloggutmaning

Hittade en rolig grej i ett forum som jag tyckte passade bra för min blogg.

Utmaning
Hitta ett intressant motiv och skapa en bildserie på tre (3) bilder ur olika vinklar på detta enda motiv. Ett motiv kan vara allt från en skruv och en byggnad till hela koncept såsom en bondgård, arbetsplats eller ett helt idrottsevenemang. Låtsas som att du jobbar åt en tidning och gör ett reportage om motivet. Ta många bilder, men välj ut tre som är väldigt olika varandra och som du tror gör att betraktaren får en så bra helhetsbild som möjligt.

Redovisning/publisering
När du är färdig med dina bilder publicerar du dem på din blogg och får förhoppningsvis roliga kommentarer om bilderna.

Skicka vidare
I samband med publiseringen skickar du även vidare utmaningen till 3 andra bloggare.

Här kommer mina bilder.


Bild # 1.


Bild # 2.


Bild # 3

Jag skickar vidare till Sarah, Johannnapanna och Pikaboo.

Lycka till!

8 kommentarer:

Anonym sa...

oki. då ska jag kolla och fota och fundera!
roligt med utmaningar.

Anonym sa...

och vilka härliga bilder du tagit. fint med en stor, lite zoomat och allt.

Carolina sa...

Tack.
Har tagit lite fler bilder idag. De kommer kanske om någon dag.

Anonym sa...

Jag har inte kommit loss än, men jag ska, lovar!

Carolina sa...

Ta den tid du behöver

Sarah sa...

NU har jag gjort den :)

Anonym sa...

Som SAGT var, det handlade om pub-licering...

Och nu har jag arbetat mig uppför Hälsan med en god lunch i magen

Hej på Dej!

Anonym sa...

Faster jobbar men det hjälper nog inte