söndag 29 oktober 2006

Ooooops!

Igår var jag inne på Panduro för att köpa lite småprylar till Knytteträffen idag. Passade då på att ta en av deras kataloger, vilken miss. Nu är jag helt såld. Kommer detta att ruinera mig? Där fanns lite olika garn, massor med filt, pärlor, vävar ja faktiskt allt man kan behöva för att pyssla. Hjälp vad ska jag göra?

Antagligen inspirerad av katalogen jag införskaffade igår har jag nästan hela dagen idag, pysslat och inrett mitt nya hobbyrum. Nu har jag sorterat mi´na stickor, virknålar, garn, knappar, trådar och allt annat i lådor och sådana där korvar som IKEA har som man hänger i taket. Symaskinen fick också flytta ner i hobbyrummet. Hoppas att det kommer att bli många timmar här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte att jag skulle titta in hos dig eftersom du hälsat på hos mig!

Men jag har lite problem med att läsa vad det står, lite mörk bakgrund, men det kanske beror på min webbläsare!?

Carolina sa...

Hmm, blir lite fundersam när du säger att bakgrunden är mörk. Jag får kolla om det är så att de färger jag använder visas olika i olika webläsare. Jag använder Microsofts vilken använder du?

Anonym sa...

Jag vet preciiiiis vad du menar. Du borde ta dig en titt på scraproom också. Där har som också kul pysselprylar :-)