lördag 16 september 2006

Drömmar

Idag i duschen kom den där känslan: Tänk om man skulle kunna ställa sig i duschen utan att hoppa över badkarskanten först, sedan stå och spola en massa varmt och kallt vatten innan man hittar rätt temperaturblandning (en kran för varmt och en för kallt). Och när man äntligen hittat rätt blandning så säger det klick i blandaren och vattnet blir iskallt. Man får då så gott det går slänga sig ut ur strålen för att justera kranarna igen och fortsätta duschningen.
Tänk att en gång i framtiden slippa detta, så underbart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men din kära sambo (eller man? Hjälp är ni gifta eller inte det har jag nog inte tagit reda på!!) som var så duktig och rev upp rör och allt på utsidan, kan han inte grejja lite på insidan med?

Carolina sa...

Han är min kära man och visst finns det på listan det där med nytt badrum det var ju därför vi grävde. Men jag hatar själv tjat och tänker därför inte utsätta någon annan för det. Lite taskigt att skriva på bloggen att jag skulle vilja ha en riktig dusch då blir det ju en hint till honom. Men vi ska orka allihopa att sätta igång projektet på insidan och just för tillfället är det mycket annat.

Anonym sa...

Hehe men det kan var en lite fiiin och försynt vink, inget barskt tjat ;-)
Hmmm ja projekt, det finns mycket man skulle vilja göra. Vi var på IKEA härom dagen (såååå ovanligt) och gick igenom en hel hög med drömmar. Jag blir så jäkla otålig och vill göra allt på en gång. Kan liksom inte vänta. Men det har vi varken tid eller råd med. Blir nog hallen nästa gång....