tisdag 26 september 2006

Det värmer

Imorse när jag öppnade posten låg där ett kort från en kär vän. En stor kram kom där med kortet. Jag blev så glad att tårarna sprutade. Igårkväll kom mannen hem med rosor, precis vad jag behövde. Hade gått och drömt om blommor hela dagen.

Lite senare under dagen idag kom där fler meddelande med stora kramar. Därutöver har telefonen gjort sitt till med glada tillrop och tröst.

Nu känner jag mig som en ny människa, stärkt att gå vidare.

Tack alla det värmer verkligen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vet du.. om jag haft dig som "verklig" kompis hade det kommit brev även härifrån. Eftersom jag inte kan skicka ett så kommer det en stor hälsning här istället.

Och vilken söt man du har. Kände dig verkligen och visste vad du precis behövde.

kram

Carolina sa...

Tack!
Värmen sprider sig ytterligare!