tisdag 12 december 2006

Goddag yxskaft?

Nedan återfinns svaret från Kraft:

"Tråkigt att du inte var nöjd med våran Aladdin. Precis som du skriver så har vi tagit bort Fransk Nougat i Aladdin och för att säkerställa att vi har konsumenterna med oss i denna förändring har vi gjort en omfattande konsumentundersökning som gav mycket positiva resultat."

Jag har iaf inte blivit tillfrågad i någon konsumentundersökning och inte någon av mina vänner heller...

Så upp till kamp för Fransk Nougat i Alladdin. Skicka mail ni också för att visa ert missnöje, så kanske vi kan få tillbaks den inom sinom tid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En omfattanade stuide. Var då, I personlamatsalen eller? Pyttsan, jag som var så sugenpå en Alladinask, nu funderar jag på att köpa ett annat märke. Tänk på det ni Krafft, här går ni miste om en stoooor chokladkonsument!

Anonym sa...

Ja detta är ju bedrövligt, jag har inte blivit tillfrågad heller, frågade dom bara dom som inte gillade Fransk nougat??
Ha en härlig dag,kram

Anonym sa...

Dessutom kör de med standardsvar, vi fick detta mail på en liknande "fransk nougat" klagan:

---
Tråkigt att du inte var nöjd med våran Aladdin. Precis som du skriver så har
vi tagit bort Fransk Nougat i Aladdin och för att säkerställa att vi har
konsumenterna med oss i denna förändring har vi gjort en omfattande
konsumentundersökning som gav mycket positiva resultat.

Med vänlig hälsning
Kraft Foods Sverige AB
Konsumenttjänst / Cecilia

---

Exakt samma text m a o.

Carolina sa...

Ska vi driva processen vidare då?

Så kan de ju inte hålla på...

Ska fundera ut något bra ;)