onsdag 7 december 2011

Till tomten

Har tröttnat på kaffet på jobb och tänkte att en sån här mojäng kunde liva upp tillvaron. Dessutom är den perfekt att ha med sig i skogen på dagspromenaden ;) Det är en Handpresso domepod. Det finns två olika varianter av denna, men jag vill ha den där man kan lägga i eget kaffe, vill inte ha en massa "kuddar" som tar extra plats att transportera och skapar onödigt avfall.
Mer handcreme i form av Bodyshops Almond hand & nail. Bodyshop är ju bra eftersom de inte har djurförsök och dessutom schysst produktion.
Jag dricker inte mycket te, men just Prince Vladimir från Kusmi är ett te jag kan dricka mycket av. Riktigt gott!

Ett härvträ hade inte varit fel, ett gammalt begagnat hade varit roligast, men det verkar inte vara lätt att hitta. Kanske har du bättre kontakter Tomten än vad jag har ;)

Och till sist önskar jag mig riktiga linnesängkläder (lakan, påslakan och örngott), men det får jag nog se mig om i stjärnorna efter...

Inga kommentarer: