söndag 15 augusti 2010

Rensa i röran

Del 1 i Rensa i röran bestod i att rensa bland sina toalettsaker. Jag ville varken lova mig själv eller göra några bekräftelser här på bloggen. Och eftersom det kommer ett nytt uppdrag imorgon får jag ju nu se till att redovisa denna veckas projekt. Får se om jag fortsätter imorgon.


Såhär såg det ut i vvårt skåp utanför toaletten innan jag började, det blev faktiskt inte rensat så mycket men däremot organisaerat och städat.

Såhär fint blev det i och ovanpå skåpet efteråt.

Den här vagnen står inne på vår toalett. Egentligen inte den heller så full med onödiga saker, men lite rensning behövdes.

Såhär ser det ut nu!

2 kommentarer:

Med fingrarna i (j)orden sa...

Kan inte städ-längtan smitta av sig lite här hemma?
Ser ut som ni haft en fin sommar, härlig fikabild på hela familjen!
Eva

MiA sa...

Åh.. rensa i röran skulle jag behöva göra ... verkligen... känns som jag har garner och spinngrejer och ull överallt *suck*