torsdag 24 juli 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av [M]an [M]ade!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (Fast jag skriver morgondagens lista då jag inte har mycket kvar att göra idag och lite tid att publicera en lista imorgon)
1. Kolla att programmet för FF kommit fram till layoutare och tryckeri
2. Städa, för svärmor kommer på besök
3. Åka och bada med familjen
4. Gå på teater med P
5. Njuta av att det är sommar ;)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då hade jag precis avslutat en folhögskoleutbildning i vinterfriluftsliv på Lofoten och jobbade som gaeller på UniFisk i Skagen, Danmark.

Ställen du bott på?
Lund, Luleå, Lofoten och nu Höganäs.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Jobba mindre, vara mer med barnen
2. Hitta nån som jag verkligen litade på som kunde fixa färdigt vårt hus
3. Resa
4. Se till att dela med mig av mina pengar till de som verkligen behöver, jag kan ju rimligen inte behöva så mycket
5. Betala av diverse lån

Dessa 5 skickar jag utmaningen vidare till:
1. JohannaPanna
2. Små ting och stora saker
3. Millan
4. Lillasysteryster
5. Pikaboo

Inga kommentarer: